Tuesday 14 January 2014

Selamat Datang 2014...

assalamualaikum...


tidak kusangka cepatmye mase berlalu...skrg dh masuk 2014..dan entry terakhir aku adalah pada september 2013....haishhhhh mmg putaran masa skrg terlalu cepat berlalu kn?kononnye nk jd blogger tegar....konon  jela!angan2 org kate...akhirnye hampeh!yelah mane nk kejar semua benda kn???lagipun ini semua duniawi....(mcmlaa bz jgk mengejar akhirat)...ampunkan hambaMu yg hina ini ya Allah...sibuk sgt nk uruskan semua benda duniawi ni...

yer laa semua maklum aku merandungs lg...tempoh alahan sgt laaa panjang kali ni....6months preggy br aku sihat sepenuhnya....dh tu ms tu laaa nk cuti sekolah,kna jga spm,kna uruskn semua benda...kna bwk anak2 berjalan bercuti bagai...tup2 dh nk masuk 2014...badan dh makin berat...dh xlarat nak bt apa dh..nk bwk perut je dh rs sgt2 berat....dgn rumah bersepah,kain baju berlambak...buat jiwa aku makin semak...naseb aku masih baik...mama dh pencen dan sanggup dtg KL duk ngan aku utk tlg aku..kalau x,mmg xlarat langsung aku nk bt pape!aku cuba jgk gagahkn diri utk melalui rutin harian aku ni..tp nk update blog??mmg xmampu...aku mengalah akhirnya...biarlah blog bersawang dl...dalam pantang nnt ader byk ms blh laa aktif balik..(berangan lg....)hrpnye ader laa mase nk bt semua ni kn????suka sebenornya aku berblogging ni..blh share n bercerita mcm2!kn bloggersssssss??????

aku mengalu2 kan kehadiran 2014 dengan penuh tangan terbuka nya!(haha ape jenis bahasa ni)!semoga masih bersisa kawan2 yg sudi membaca coleteh aku ni...mcm2 ader dlm kepala nk share ngan korang..(ader entry tahun lps pun xpost2 jgk)hahahaha naseb ler kn....semoga 2014 membawa sinar yg membahagiakan buat aku...aku tinggalkn 2013 dengan lipatan kenangan yg akan hanya aku dan Allah shj yg tahu segala apa yg tersirat di hati...semoga 2014 memberi lebih makna utk aku dan keluarga!

ok stop cni dl....nnt kte update lg..!aku sayang korangs semua and hope to see u again!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment