Wednesday 25 June 2014

Blog Bersawang Lagi...

Assalamualaikum w.b.t

jumpa lagi kte kwn2 di alam maya sekalian..masih panjang umur kita...syukur alhamdulillah Allah masih beri kesempatan bernafas di bumi milikNya ini...dan aku masih diberikan kesihatan yg baik,kehidupan yg sgt baik walau sesekali hidup dilanda badai...xmengapa itu tanda nya Allah masih syg kn aku...kerana Dia ingin lihat aku selalu dekat denganNya...

maaflah xberkesempatan untuk mengapdet blog kesyangan aku nih...dh bersawang sakan nampaknye..konon nk apdet mase tgh berpantang...adeh...xmampu mak nak..anak dh 2..berperang dgn anak je dh bt poning kepalo ni haaa...banyak benda nak share ngan korang seme...byk benda yg semak difikiran yg perlu dilepas keluar melalui penulisan sebegini tp aku kna terima hakikat hidup aku sudah tidak seperti dl...dl hanya perlu melayan mya seorg sekarang ada mikhail yg perlu di tatang bagai minyak yg penuh...masa terlalu cemburu..terhad bagi ku...nak apdet blog mmg xdpt..ni ku curi jua masa yg ader sbb tkt blog ni bersawang hingga dh xnmpk bygnya..huhuhu...

skrg dh abes pom pantang dan cuti 3 bulan...masa untuk kembali ke sekolah membahagi masa lg antara keluarga dan kerjaya...terlalu padat jadual hidup ku smp kn nk keluar dgn kwn2 pom sudah tiada masa...24 jam sehari mcm xcukup...bgn kul 5 pg lg membawak smp ke mlm..non stop bekerja untuk anak2 dan anak bangsa!xmengapalah ini sudah takdir hidupku...biar pom susah aku akan cuba laluinya dgn tabah...cewahhhhh ayat xleh blah...sorry laa hasrat hati nak ubah gaya penulisan aku ni tp mcm xkena jer...kwang3x...trslah menjadi diri mu sendiri...itu lg baik!

oklaa ni kire pre-apdet yer kwn2...nnt aku akan apdet lg...byk benda nak share...(same je janji kn ms bln January dl...alih2 smp skrg xbt jgk...) ampunkan mak nak oiiii!!!kali ni janji btl2..moga2 adalah apdet...sbb aku nk abadikn blpg ni utk anak2 aku suatu hari nnt...bila aku dh tiada adalaa blog ni untuk aku tinggalkn pada depa...semoga blog ni blh jd medium kenangan antara aku dan anak2...juga utk kalian juga!

ok uollsss i stop cni dl...nnt i apdet lg k...slm syg untuk semua!!!!

1 comment:

  1. gaya bahasa dan cara penulisan artikelnya beda dengan lain, ternyata beda itu memang indah...http://bahasa-cinta-kasih.blogspot.com/

    ReplyDelete