Wednesday 28 August 2013

Salam Aidilfitri


Assalamulaikum...

ermmm nampak gayanye aku hanya mampu update blog ni sebulan sekali je laa kn???maaflah semua...dgn keadaan skrg yg hormon nye sgt xstabil ni mmg laa sgt2 ssh nk mengapdet....janji ader apdet sudahlaa kn??kn berkubur plk blog aku nih....hehehe....

okla sempena syawal yg masih berbaki ni..aku ingin mengucapkan salam aidilfitri buat semua kenalan alam siber aku juga kenalan yg mmg dh knl rupe bentuk aku nih...hihihi...maaf dipinta andai ada tersilap kata dan perbuatan yg menyinggung perasaan semua..maklum laa kte semua hnya manusia biase yg xlepas dr melakukan kesilapan...ampun maaf dipinta...

sambutan syawal tahun lebih bermakna utk aku sekeluarga...en suami aku ader beraya bersama...adik aku yg navy yg dh 4 thn xbalik raya ader jgk bersama keluarga...dan yg plg mengembirakan onni,cucu kesayangan dier dpt beraya bersama...terima kasih laa utk abg ipar aku kerana izinkan rayyan beraya bersama kami...mmg potret keluarga sudah tak lengkap sejak 13thn dulu tambah sedih dgn kehilangan along tapi kami semua sudah redha dgn ketentuan Ilahi jadi kami sedaya upaya cuba meraikan kemenangan kami selepas berpuasa di bulan ramadhan...tapi tahun potret keluarga yg mmg xlengkap sebelum kembali sempurna walau tanpa kehadiran abah dan along....

okla citer bebanyak xguna..nnt kena mtk maaf plk if tersalah kate..haahaha...jomlaa layan gambar yang xseberapa ni....potret syawal 1434H kami.....

potret keluarga kami

potret keluarga kecik kami...baby je xnmpk lg..murah rezeki panjang umur tahun dpn blh beraya dgn baby plk...kikiki...

anak bujang mama....satu2nya gambar rayyan senyum...monyok sbb kna bgn awl...

satu2nya anak dara mama....akan cuba bahagia kn mama semampu boleh!muke dh nk same kn???hehehe

onni dan cucu2nya....yg baby tu anak cik odah...yg boboi tu anak cik ina...yg baju ijau turqoise tu anak2 mama!hehe

susahnye nak ajak rayyan bergambar!
              
yg ni tuan navy yg dh xbalik raya 4tahun....semoga makin murah rezeki dan cepat2 jumpa jodoh yg sesuai!

yang ni tuan lawyer yang terlebih tido sokmo!bajet kpop plk rayer tahun ni!haha

yg ni sibongsu mata duitan...hahhaa...kalu ckp mesti juta2 punyer!kikiki....


haaaa yg ni satu2nya menantu yg tinggal....kesayangan laa kn???kikiki...tgk kiss mak mentua tu,penuh perasaan!salute laa wahai suami ku!

papa mya dh mula dh sessi gedixs dier!xkesahlaa papa janji awk ader mase hari raya kali ni....terima kasih jgk utk alstom sbb bg semua geno cuti raya tahun ni!hehe

satu2nya gambar dgn family mak mentua!camane blh xbergambar laa tahun ni...penat pkai baju cantik2...haishhhh satu kerugian!!!

No comments:

Post a Comment