Thursday 11 July 2013

Finally I've Found My Happy Pills!

Assalamualaikum...

niat dihati nak bt keje sekolah,nak bt analisa peksa,nk print out tp hampeh..system sedang diselenggara so ape lg aku dgn muka xmalunya meng"apdet" blog aku yg tinggal nyawa2 ikan dh ni...adeh,mane nak cari kekuatan nak mebebel tiap2 hari tanpa miss kn????xpelaaa asal ader entry utk sebulan tu jd ler kn..aku bkn nk masuk pertandingan blogger terhebat pun..sekadar suka2 sahaja!

hokay sebelum lebih pnjg aku melalut entah kemana,aku nk share ini sahaja dgn kalian semua...akhirnya aku dh jmpa dh happy pills aku yg aku cari mggu sudah!hahaha....pertamanya aku dpt suprise dr en suami sempena besday aku yg akan dtg mggu depan!belom sampai besday dh dpt hadiah nak oiii....!!!eceh....mak dpt ipong5 uolllsssss!sukenye mak dpt henpon idaman hati!sayangnye en suami kat aku kn????terima kasih syg atas hadiah yg sgt2 best nie...!


kendian ini lg happy pillss nak oiiii, mak merandungsss lg laaaa...patutlaa mak malas giler nak bt pape sblm ni...mood swing giler2 sebelom ni....rupe2nye mya iman nak dpt adik laaa...ingt x sblm ni ckp nk preggy,skali cek kluar dabel line laaa....ermmmm xterkira happynya hati ini....syukur Ya Allah dengan rezekiMu buatku...Allah selalu ada dan mendengar doa2ku...semoga aku selamat hingga melahirkan zuriat kedua cinta aku dgn en suami nie...korang semua doakan semoga kandungan ini selamat dan aku berjaya melahirkan seterusnya membesarkan amanah Allah dengan baik...hrapan kali ni dpt baby boy,dptla sepasang!hehe...tp klu Allah bg baby girl pom aku terima dgn happynya jgk sbb dh der pengalaman jga baby girl....dptlaa Mya Iman Humayra adik gegirl...hehe,senang,share baju kakak jer...(giler kejam mama ni kn?????)

tp jujurnye aku xkesah pom bby girl atau boy pun sbb semua itu amanah Allah untuk aku dan en suami...kena jaga sebaik mungkin dan aku sgt2 mengharapkan aku selamat melahirkan bby ni ke dunia lagi 9bln 10hari...alhamdulillah xdak alahan lg setakat ni melainkan tekak rs nak benda masam2 jek...selera mkn masih kekal di tahap yg sama!aku hrp situasi ni akan kekal hingga melahirkan nnt...cuma aku agak letih skrg..maklumlaaa seme pom aku kna bt sendirik kn..ibu tunggul kate kn....xpe,aku xmenyesal atau terkilan pun,aku rs semua ni bt aku makin kuat!dan semoga baby dlm kandungan aku ni pun kuat jgk! (dlm2 kuat pom tgh demam selesema ni,mkn ape pom dh xde rasa ni..huhu...)

dan yg terakhirnye nak gtau korang aku berjaya jgk mendptkn happy pill aku yg satu nie...impian nk upgrade teratak usang aku ni berjaya...ewahhhh!!!aku berjaya beli katil,lemari dan rak utk simpan henbag2 kesayangan aku tu....hahaha kopak duit laki aku...kikiki...tp dh itu yg blh bt aku hepi kembali so aku dgn muke xmalunya pegi soping brg2 tu tnpa tunggu en suami...(maaf ler sygku,sy beli semua taste sy ler)hehehe....so skrg ni rumah dh hampir2 complete,tinggal nk tnggu durian runtuh nak beli sikit lg brg...hahaha...boley????berlagak mcm duk umh bungalow jek aku nih...duduk umh burung je pun...so kaedah beringat2 tu ttp ader...aku akan survey dl aper yg nak dibeli dan nk letak kat mane...br aku beli brg!br xsemak rumah tu...ewahhhh mcm eric leong laa plk kn....kwang3x!

okler sayang2 ku semua...aku stop dl laa....yg pentingnye nk ckp kat cni aku dh jmpa dh happy pillsss aku tu...dan aku hrp aku akan kekal happy sokmo!!dan yg paling penting aku sgt2 mengharapkan doa kalian agar kandungan aku kali kedua ni selamat,sempurna fizikalnya juga akhlaknya...sgt2 mengharapkan doa itu dr semua...akhir kata,terima kasih atas doa2 kalian utk
 aku!sayang korang semua!!babai...

No comments:

Post a Comment