Thursday 9 May 2013

The Decision Has Been Made

Assalamualaikum...

maaf semua baru berkesempatan nak update blog...almaklum ler kan bz dgn pilihanraya...hahaha...mengalahkan Yb yang bertanding laa plk kn...xdela sampai begitu,aku cuma balik kg  terchenta laa mengundi...kuikuikui....!menjalankan tanggungjawab sebagai warganegara Malaysia yg berdaftar untuk memangkah parti pilihan buat kali keduanya!rs mcm dh tua plk sbb dh 2kali mengundi...kwang3x!!

so straight to the title,aku ingin menyatakan disini yang aku adalah warganegara Malaysia yang berdaftar sebagai pemilih,telah memilih kerajaan yang aku inginkan juga telah memilih untuk menentukan bagaimana masa depan anak cucu aku nanti...(eh,verangan sampai ke situ...hahaha)..apa2 pom,keputusan telah dibuat,aku dh pangkah kerajaan yang mana yang aku rs mampu untuk menjadikan anak cucu aku nanti seorang yang berjaya di dunia dan di akhirat!

aku xnak komen apa2 mengenai scenario politik malaysia masa kini...biarlah menjadi rahsia kerana undi adalah rahsia!!hahaha...sgt nk berahsia kn....asal aku tahu kenapa aku memilih kerajaan itu utk masa depan anak2 ku...

episod PRU13 dh abes,so pd pengkritik serta penganalisa politik tak bertauliah tu,trskan laa perdebatan anda!satu yang sihat sebenarnya sbb at least rakyat malaysia ni boleh berfikir sebenarnya!at least korang nak jgk amik tahu psl sejarah negara kn???dl ms blaja sejarah kat sklh,haram semua pom xminat!inilaa perangai manusia kn???hahaha...apa2 pom tahniah utk kerajaan yang telah dibentuk...selamat bekerja untuk rakyat!!


oklaa semua,aku saje jer nak amik mood PRU13 yang masih hangat diperkatakan!kita ketemu lagi di lain entry yaa....selamat malam,adios amigos!!



No comments:

Post a Comment