Tuesday 30 April 2013

Happy 2nd Birthday Dearie Humayra

assalamualaikum...

bertemu lagi kita...cewah bahasa melayu aku,hebat dok???kate bm dapat A1 spm dl..(berlagak laa plk)...kikiki...maaflaa skrg dh xleh nak beblog sgt..Ya Allah,tugas dan tanggungjawab seorang guru kini bukan lagi seperti dl..sgt2 sibuk...aku nak apdet blog bercerita kisah hidup guru lom sempat lagi...nnt laa aku apdet yer...hahaha....

ape yg aku nak share kat cni hari ni ialah cerita anak dara aku yg sorang ni yg sudah menjangkau usia 2tahun..cepatnnye mase berlalu,rs br je abes pantang melahirkan mya...skrg mya dh besar panjang...besar gemok pom iye jgk...haishh anak mama ni mmg saiz badan nye xmcm bdk 2thn...penah ader pakcik dlm kapal terbang ckp mya dh 3thn..huhu kalu xmenurun mama dan papa nye yg besar gabak ni,nak menurun sape lg kn???sedor diri sikit mama mya...hahaha...

pada 21 april yg lepas genaplaa usia mya iman humayra 2 tahun...kesempatan yg ader boleh laa mya sambut besday nye di kampung dgn tokmi,tokba dan onni...papa xde,kena keje...xmengapalaa papa,kami sudah redha dgn kehidupan begini..(ayat mau sedih jgk kn..)..terima kasih yg tak terhingga utk tokmi,tokba,onni,tek,juga sue yg bertungkus lumus membuat persiapan besday mya...jasa kalian xdpt dibalas...utk tokmi n tokba,tq so much sponsor besday mya ni...mya dan mama mya terharu sgt2!jasa kalian xmampu kami nak balas...huhuhu....sayang tokmi n tokba...

jomlaa kite layan gambar besday mya ni yer...crite byk2 pom xbest jgk..kuikuikui....

setting besday party yg simple...

org skrg bila party je,mesti ader candy buffet table...aku pom nk jgk tp bajet nk jimat so jadilaa mcm ni,semua bt sendiri...oklaa,bkn nk celebrate besar2an pom...

ini hidangan spesel utk hari tu,smua ni umi n baba yg sponsor..xterbalas smua ni..tq so much tokmi n tokba!laksa klate n penang yg sedap banget!jgk satay...byk giler aku melantak hari tu..puas hati dpt make fav aku nih...hehehe...hrp tetamu jgk puas hati!

goodie bag utk tetamu cilik kami..simple2 jgk!buh cekelat n mainan je..hehehe...

ini kek besday mya...tempah ngan FA cake dr pasir tumboh...last minute order,tq to kak fa sudi bt kek ni,simple yet sedap dan murah...ermmmm duk klate semo murah laa...rahmat Allah nie...hahaha ngepeng plk aku ni..kikiki

ini laa penguat semangat aku..sayang mama,umi dan mya lillahi taala..kami beriya2 berjangok pkai baju tema the red warrior nih..hehehe...

onni suapkn kek utk kembar dier...hehehe,mya ni meme cucu onni sggh,muka pom same..kikiki..!!

besday mya jd meriah plk sbb event manager aku,tek n sue mya berjaya organize  games utk bdk2 ni...seme pom suke!hadiah game pom best!dpt keychain idola mya, hero "GANGNAM STYLE"...hahhaa

lps main rebut kerusi,depa main pecah belon plk!dh mcm sukaneka tadika aku tgk..kikiki..apa2 pom tqsm to tek n sue yg bt seme ni utk mya!


walaupun papa xde,mama sedaya upaya sambut besday mya..demi cinta dan kasih syg utk mya!tq utk semua yg hadir..tqsm tokmi,tokba and onni yg sponsor besday mya!tqsm to tek n sue yg berpenat lelah utk semua ni..tqsm to yg memberi hadiah utk mya...gmbr ader tp ssh nk transfer...tab kena conquer ngan mya..hehehe...tahun depe,hrp papa ader laa,kite celebrate besday bertemakan cocktail plk..!!hahaha pengaruh masterchef mama mya nih!

buah hati mama dan papa sudah 2tahun!terlalu cepat masa berlalu...mama hrp mya trs membesar menjadi anak yg solehah,bijak dan berguna utk mama dan papa dunia akhirat!anak yg boleh mendoakan kedua ibubapanya...amin ya rabbal al-amin!

MAMA DAN PAPA SAYANG MYA IMAN HUMAYRA LILLAHI TAALA...


No comments:

Post a Comment